KPN maakt gebruik van narrowcasting

Veel winkeliers maken gebruik van narrowcasting. Dit betekent dat er gecommuniceerd kan worden via beeldschermen. Deze manier is erg populair en gaat natuurlijk ook voortdurend met de tijd mee. Daarom is er ook in de KPN winkels voor gekozen om deze beeldschermcommunicatie in te zetten. Op deze manier gaan ze met de tijd mee en zijn inmiddels alle winkels ook geheel vernieuwd.

Ontwikkeld door QYN

De narrowcasting voor de KPN winkels is ontwikkeld door het professionele bedrijf QYN. Zij bieden verschillende vormen van beeldschermcommunicatie aan en hebben ook voor de KPN maatwerk gemaakt zodat dit zowel voor het bedrijf als de klant het beste uit de verf komt.

Gebruik van interactieve tafels

In de winkels kun je als klant terecht voor de aanschaf van een nieuwe telefoon of abonnement daarvoor, of voor televisie en internet. Omdat je natuurlijk wel graag wilt weten als klant wat de mogelijkheden zijn op die gebieden is ervoor gekozen om te werken met zogenaamde interactieve tafels. Deze tafels vind je dan ook in alle filialen terug zodat je er overal mee kunt werken. Je kunt op de tafels informatie vinden over de beschikbare producten maar ook echt kennismaken met hoe deze werken.

Interactie die twee kanten opgaat

De tafels beschikken over moderne touchscreens. Hierop is een interactie mogelijk tussen het scherm en de mobiele toestellen die je erop ziet zodat je ze ook daadwerkelijk kunt uitproberen. De interactie werkt twee kanten op.

Probeer een toestel uit

Er zijn live werkende toestellen aanwezig zodat je deze kunt proberen om te kijken of ze bevallen. Daarnaast zijn er ook schermen in de winkel aanwezig waarop je informatie kunt vinden over de beschikbare producten maar die ook landelijk en lokaal nieuws tonen zodat je daarvan op de hoogte kunt blijven.